Lika nekretnine

Otočac među 10 top staza za trčanje u Hrvatskoj

Objavljeno: 10.11.2020

OTOČAC - Run Croatia je platforma i projekt koji promovira Hrvatsku kroz trčanje. Trčanje nije pusta pomodnost, to je već trend koji iz godine u godinu raste (zdrav život), čak 50 milijuna žitelja Europske unije redovno trči. A trčanje nije jeftino, na to se godišnje troši oko 9.6 milijardi eura (kada se shvati ova brojka, uopće nije za odmahnuti rukom, zar ne?).

Run Croatia kroz trčanje promovira hrvatski turizam i pojedinačne destinacije, razvija privlačne sadržaje koji potiču produljenje turističke sezone, nadograđuje hrvatski turizam kao reprezentativni brend, ali i educira građane o pozitivnom učincima zdravog načina života.

E sada, zašto je to nama bitno? Pa iz posve jednoga lukrativnog razloga, ova platforma je dala prijedlog 10 najboljih ruta za trčanje, ali koje su preporučili trkači. A među njima se nalazi i Otočac, pa kuda ćeš bolje promidžbe! Tih 10 ruta je odabrano na natječaju koju je Run Croatia inicirao na svojim društvenim mrežama gdje su upravo trkači opisali svoje najdraže staze. Stoga je to i najrelevantnija lista trkačkih ruta ikad objavljena.

Pa da vidimo što pišu o otočkoj stazi:

Otočac

Gacka dolina, udaljena na sat i pol vremena vožnje od Zagreba, Rijeke ili Zadra, poznata po prekrasnoj rijeci i prirodnim ljepotama, idealno je mjesto za pješačenje, trčanje, planinarenje ili biciklizam. Članovi trkačke sekcije Sportskog Kluba Otočac za Vas su izdvojili jednu zanimljivu cestovnu stazu duljine 10 kilometara.

Staza je kružnog oblika, započinje i završava u Gradskom parku u Otočcu. Velikim dijelom prati rijeku Gacku s obje strane obale prolazeći kroz planinske, ali pitome pejsaže Gacke doline. Staza ima ukupnu elevaciju 74 metra.

– Staza započinje u Gradskom Parku Otočac (A) u smjeru zapada i skreće ulijevo prema ulici bana Josipa Jelačića (B). Zatim se kroz ulicu Luka (C) nastavlja ravno te dalje prema selu Prozor (D) sve do Prozorskog doma (E) kod kojega se skreće prvo desno pa na sljedećem križanju prije mosta lijevo. Dalje se ide ravno blagom uzbrdicom sve do Orešković mosta (F), nakon kojeg se skrene desno prema Šatrićima (G). Na prvoj sljedećoj raskrsnici, skreće se desno blagom uzbrdicom do Obilja (H) i dalje bez skretanja sve do Lučkog mosta (I). Nakon mosta skreće se lijevo i kroz Luku (J) i ulicu bana J. Jelačića (K) vraća u Gradski park Otočac (L), preporučio je u natječaju za najbolju stazu Josip Laškarin.

A u kojoj se konkurenciji u top 10 staza nalazi Otočac. Evo u ovoj:

- Mali Lošinj;

- Planinarski dom Paklenica – Ivine vodice;

- Učka.

Lijepo se naći u ovako probranom društvu, a to govori da regija Gacka kao destinacija poprima sve jasnije turističke konture vrijedne turističke destinacije, što je plod dugogodišnjeg rada prije svega na lokalnoj razini, ma što god tko rekao. Sustavan i strpljiv rad konačno počinje donositi dobre plodove.