Lika nekretnine

Održan susret medijskih djelatnika Gospićko-senjske biskupije

Objavljeno: 27.05.2014

U subotu, 24.svibnja održan je susret medijskih djelatnika sa prostora Gospićko-senjske biskupije i to u pastoralnom centru na Plitvicama. Prisutne je pozdravio mons. Mile Pecić, predsjednik biskupijskog Odbora za medije. Potom je Zvonko Ranogajec prezentirao rad ovog odbora.  Ovo je takav osmi susret. Zanimljive su teme i predavači: 2006. govorio je prof. Šuljić na temu "Mediji i etika: odgovornost u izvješćivanju".  Godine 2007. govorio je  Anto Mikić, glavni urednik Hrvatskog katoličkog radija, na temu "Lokalni mediji u današnjem društvu". Godine 2008. prof. dr. Tonči Trstenjak govorio je na temu: "Suvremeni čovjek pred izazovom medijske manipulacije i evanđeoske ponude". Godine 2009. don Anđelko Kaćunko  progovorio je na temu: "Sudjelovanje (svećenika) u suvremnim sredstvima komunikacije - internet, blog, facebook". Godine 2011. u Slunju novinar Glasa Koncila  Vlado Čutura održao je predavanje na temu: "Mogućnosti koje nude mediji u pastoralu župskih zajednica".Godine 2012. predavanje je održao poznati novinar i kolumnist gospodin Tihomir Dujmović na temu "Moć i nemoć medija u stvaranju pravednog društva te mediji i evangelizacija". Godine 2013. susret medijskih djelatnika održan je na Plitvicama a gost je bio  novinar  Ivica Šola. Govorio je na temu: “Mediji između slobode i moći”.

U subotu je gost bio mladi magistar komunikologije i suradnik Tiskovnog ureda zagrebačke nadbiskupije Davor Trbušić. Tema koju je obradio: “Profesionalni komunikatori u službi evangelizacije”. Svoje je predavanje sažeo u sedam zaključaka, između kojih je i činjenica da svaki biskup treba biti svjestan važnosti medija i komunikacije općenito, te da su komunikatori s visokim kompetencijama i etičkim standardima potrebni Crkvi. "Bitno je uskladiti osobnost biskupa s cjelokupnom komunikacijom", rekao je Trbušić. Upozorio je na sve češću praksu kad većina katolika vijesti o Crkvi dobiva u svjetovnim medijima, ali pritom istaknuo da crkveni mediji trebaju imati profesionalniji i kreativniji pristup temama koje obrađuju. Razvila se živahna diskusija.

M.P.

Novalja.coom