Grad Senj, na osnovi članka 14. Odluke o davanju u zakup javnih površina za postavljanje privremenih objekata ("Službeni glasnik Grada Senja" broj 3/07, 2/10, 2/11, 3/13), te Zaključka Gradonačelnika sa 51. kolegija održanog dana 11. lipnja 2014. godine, raspisuje
N A T J E Č A J
za zakup javnih površina u svrhu postavljanja štandova prikupljanjem pisanih ponuda
PREDMET: zakup dijelova javne površine u Senju, na lokaciji Frankopanski trg u svrhu postavljanja štandova, isključivo subotom u vremenu od 07.00-15.00 sati.
TRAJANJE: jednu godinu
NAMJENA: trgovina na malo
Lokacija br. 1 1 mjesto 3,00 m2
Lokacija br. 2 1 mjesto 8,00 m2
Lokacija br. 3 1 mjesto 6,00 m2
Lokacija br. 4 1 mjesto 8,00 m2
Lokacija br. 5 1 mjesto 6,00 m2
Lokacija br. 6 1 mjesto 6,00 m2
Lokacija br. 7 1 mjesto 12,00 m2
Lokacija br. 8 1 mjesto 8,00 m2
Lokacija br. 9 1 mjesto 8,00 m2
Lokacija br. 10 1 mjesto 6,00 m2
Lokacija br. 11 1 mjesto 8,00 m2
Lokacija br. 12 1 mjesto 12,00 m2
Lokacija br. 13 1 mjesto 8,00 m2
Početna zakupnina: 20,00 kn/m2 dnevno (subote) po lokaciji.
Grafički prikaz predmetnih lokacija nalazi se na oglasnoj ploči sjedišta Grada.
UVJETI NATJEČAJA:
1. Natjecati se mogu sve fizičke ili pravne osobe, registrirane za djelatnost koja je predmet natječaja, a koje nemaju dugovanja prema Gradu Senju po bilo kojoj osnovi.
Pisana ponuda mora sadržavati
1. presliku rješenja o upisu u sudski/obrtni registar, registar udruge, i sl.; OIB
2. presliku osobne iskaznice za fizičke osobe;
3. oznaku i površinu lokacije za koju se natječe;
4. iznos ponuđene dnevne zakupnine izražen brojkom i slovima;
5. dokaz o uplati jamčevine;
6. broj računa za eventualni povrat jamčevine
7. dokaz da nema nepodmirenih obveza prema Gradu;
8. izjavu o prihvatu svih uvjeta natječaja
Ponude se dostavljaju u zatvorenoj omotnici u roku od 15 dana od dana oglašavanja natječaja u dnevnom tisku, na adresu Grad Senj, p.p. 41, Senj s obveznom naznakom "ne otvarati - za natječaj zakup javne površine". Javno otvaranje ponuda održati će se 2. srpnja 2014. u 12.00 sati, u Gradu Senju, Senj, Obala dr. F. Tuđmana 2, II kat (soba 10). Jamčevina u iznosu od 1.000,00 kn uplaćuje se u korist žiro računa Grada Senja, na broj IBAN HR712402006 1838700001, s pozivom na broj 68-5738-OIB. U natječaju ne mogu sudjelovati osobe koje spram Grada Senja, kao zakupoprimatelja imaju nepodmirene obveze po svim osnovama. Nepotpune i nepravovremene ponude neće se uzimati u razmatranje. Natjecatelj koji odustane od ponude gubi pravo na povrat jamčevine. Natjecateljima čije se ponude ne prihvate izvršit će se povrat jamčevine u roku od 15 dana od dana pravomoćnosti Odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuđača. Najpovoljnijem natjecatelju uplaćena jamčevina uračunava se u zakupninu. Na temelju Zaključka Gradonačelnika o izboru najpovoljnijeg natjecatelja po predmetnom natječajnom postupku, Grad Senj i najpovoljniji natjecatelj sklapaju u roku od 8 dana, od dobivanja istog, Ugovor o zakupu javne površine. Odabrani ponuditelj obvezan je ishoditi sve potrebne dozvole i suglasnosti mjerodavnih tijela, mora poštovati higijensko tehničke uvjete, te održavati čistoću zakupljene površine. Sve eventualne informacije vezane uz predmetno mogu se dobiti u Gradu Senju, Općem upravnom odjelu, Odsjeku za gradsku imovinu, svaki radni dan u vremenu od 8,00 do 10,00 sati ili na tel 053 881-117.
Zadržava se pravo ne prihvaćanja niti jedne ponude i pri tom Grad ne snosi odgovornost spram ponuditelja.
D.B.