Lika nekretnine

Turistički potencijali, hrana i piće na EKOBIS-u

Objavljeno: 09.09.2014

BIHAĆ – Na ovogodišnjem netom završenom 12. Međunarodnom ekološkom sajmu „EKOBIS“ u Bihaću, koji se održavao od 4. do 7. rujna, posredstvom Hrvatske gospodarske komore – Županijske komore Otočac bila su predstavljena 24 sudionika.

Ove godine naglasak je dan na prirodne fenomene Ličko-senjske županije, pažnju posjetitelja su doista privlačili promidžbeni materijali, od onih koje su tiskale turističke zajednice, nacionalni parkovi, parkovi prirode, pa sve do privatnog sektora u domeni turizma. Ovi materijali, dalo se primijetiti, zaokupljali su pažnju Bišćana i njihovih gostiju doista na čistoj informativnoj razini, dakle promidžbenoj, dok se dalo zamijetiti da je bilo i onih posjetitelja koji su uzimali materijale radi usporedbe sa svojim, odnosno kako bi im neki od njih možda mogli poslužiti kao uzorak. Bilo kako bilo, svrha izlaganja i distribucije promidžbenih materijala je ispunjena čim je došla u ruke korisnika.

Drugi naglasak je stavljen na (ekološku) hranu i piće. Uostalom, kada se radi o tim proizvodima iz Ličko-senjske županije, kakav bi drugi predznak i mogli imati osim onoga ekološkoga, pritom ne mislimo na zvanične markice koje se lijepe na proizvode, govorimo u samoj biti prirode proizvodnje takvih proizvoda.

Ove godine je Županijska komora Otočac nastup na sajmu organizirala tako da su se izlagači izmjenjivali, svaki dan su bili drugi. Tako je pored djelatnika Županijske komore na sajmu sudjelovala Turistička zajednica Grada Otočca te tvrtka Tomaić-commerce d.o.o.iz Otočca, poznatija kao Sirana Runolist, sa svojim sirevima. Kao hit proizvod pokazao se kozji sir, no ni ostale vrste nisu loše prolazile. Bilo je upita i za pitku vodu.

Ovogodišnjem bihaćkom sajmu na ruku nije išlo vrijeme, kiša je padala bez prestanka. Tako nabujalu Unu malo kada se moglo u ova doba godine vidjeti. Sve je to rezultiralo i manjim brojem posjetitelja. No da ne bi svu „odgovornost“ prebacili na vrijeme, moglo se zamijetiti da ljudi sve teže mogu odvojiti koju konvertibilnu marku i kupiti nešto od obilja ponuđenih proizvoda. Kriza jaše na vilovitu konju i u Bosni i Hercegovini.

M. Kranjčević

Novalja.coom