Lika nekretnine

Najavljen Hrvatski turistički forum

Objavljeno: 18.09.2014

OTOČAC – Za vrijeme manifestacije „Dani hrvatskog turizma“, koji će se ove godine održati 16. i 17. listopada  u kolijevci europskoga i hrvatskog turizma – Opatiji, koja slavi 170 godina organiziranog turizma, Hrvatska gospodarska komora tradicionalno organizira i 14. po redu „Hrvatski turistički forum“. Tema ovogodišnjeg Foruma „Trendovi i digitalni izazovi u turizmu“ usmjerena je na predstavljanje inovacija u turističkoj industriji kroz tematizirana predavanja renomiranih međunarodnih stručnjaka iz područja znanosti i gospodarstva.

Svoje sudjelovanje na Forumu potvrdili su dr. Luiz Moutinho, osnivač marketing katedre Sveučilišta u Glasgowu, nositelj novootvorene katedre MBA u turizmu pri IEDC Bled, autor čak 27 knjiga o marketingu i vrhunski predavač, dr. Rodofo Baggio, profesor Sveučilišta Bocconi iz Milana i jedan od začetnika korištenja ICT tehnologija u turizmu Italije i svijeta te g. Philip Weiss, vlasnik i direktor ZN Digital Consulting, ekspert u digitalnom marketingu čiji su klijenti države i međunarodne korporacije. Uvodnu prezentaciju na Forumu održat će prof. dr. Drago Ružić sa Ekonomskog fakulteta u Osijeku, stručnjak u području primjene novih tehnologija u turizmu koji će nas suočiti s rezultatima istraživanja o korištenju novih tehnologija u turizmu na razini Hrvatske, što nije samo tema ovogodišnjeg Foruma već i Dana hrvatskog turizma.

Tradicionalni susret turističkih djelatnika koji okuplja između 1.500 i 2.000 sudionika, organiziraju Ministarstvo turizma, Hrvatska gospodarska komora i Hrvatska turistička zajednica, a i ove će se godine raspravljati o zanimljivim temama te će biti održan i tradicionalni susret turističkih djelatnika s članovima Vlade RH.

Svečana dodjela nagrada u akcijama „18. Turistički cvijet – kvaliteta za Hrvatsku 2014.“ Hrvatske gospodarske komore te “Čovjek – ključ uspjeha u turizmu 2014.” i „Hrvatska turistička nagrada“ Hrvatske turističke zajednice odvijat će se tijekom dvije večeri (16. i 17. listopada).

Akcijom “Turistički cvijet – kvaliteta za Hrvatsku“ potiče se konkurentnost i podizanje razine kvalitete ponude proizvoda i usluga tvrtki i pojedinaca u turističkom sektoru hrvatskoga gospodarstva. Nominacijom i dodjelom nagrada i priznanja najboljima turističkim destinacijama, hotelima, kampovima, marinama, plažama, kao i istaknutim pojedincima i institucijama stvara se pozitivna kompetitivnost na sve zahtjevnijemu turističkom tržištu. Akcija „Turistički cvijet – kvaliteta za Hrvatsku“ tradicionalno se provodi uz pomoć strukovnih udruga, Udruge poduzetnika u hotelijerstvu Hrvatske i Kamping udruženja Hrvatske, te Instituta društvenih znanosti Ivo Pilar, Udruženja marina pri HGK i Ministarstva zaštite okoliša i prirode, a od prošle godine akciji ocjenjivanja destinacija pridružila se i Hrvatska turistička zajednica.

On line prijave za sudjelovanje na manifestaciji Dani hrvatskog turizma otvorene su od 8. rujna na web stranici Ministarstva turizma http://www.mint.hr/default.aspx?id=4846

M. Kranjčević

Novalja.coom