Na REXPO 2014., 3. Međunoarodnom sajmu investicijskih projekata HGK na svom štandu predstavila je investicijske projekte “Phoenix Plaza – turističko-kulturni i trgovački centar” Phoenix grupe i “Terme Siscia” Neo Segesta Grupe te posrednike u prometu nekretninama: Proagent, Kastel Zagreb, Biliškov Nekretnine i Lika nekretnine, koje je posjetio predsjednik RH dr.Ivo Josipović, zamjenica gradonačelnika Zagreba Sandra Švaljek, župan Primorsko-goranski Zlatko Komadina, više veleposlanika u RH, te mnogi strani investitori.
Glavni cilj REXPO-a bio je okupljanje svih relevantnih sudionika tržišta investicijskih projekata i komercijalnih nekretnina iz Hrvatske i cijele regije - Slovenije, Srbije, BiH, Crne Gore, Kosova, Makedonije i Albanije.
“Zadovoljni smo što nam je Komora omogućila da se trgovci i posrednici u prometu nekretnina predstavljaju na ovogodišnjem REXPO-u. Ovakav vid prezentacije projekata višestruko je koristan, a pogotovo u kontekstu aktualne gospodarske situacije kada su i najmanji koraci veoma bitni”, naglasio je predsjednik Udruženja poslovanja nekretninama Dubravko Ranilović.
Treći po redu sajam REXPO Adriatic, u organizaciji tvrtke Expositum, ove godine okupio je više od 1.700 sudionika i 70-ak izlagača iz 30 zemalja, koji će tijekom dva dana predstaviti najbolje investicijske projekte u regiji ( oko 300 projekata ) te pokušati naći partnere u Hrvatskoj. Prema informacijama organizatora, najveći su interes ulagači pokazali za turizam, obnovljive izvore energije, industrijske zone i zelene projekte. U sklopu REXPO-a održanoje i niz panela na kojima su stručnjaci raspravljali o aktualnim temama u području investicija koji se u utorak i srijedu održavao u Hypo centru u Zagrebu.
- U pet godina došlo je do preokreta i u slijedećih pet godina stiže ozbiljan novac. Puno više treba ulagati u marketing i pripremu investicija, investitori žele znati potencijale cijele regije ali u pravom je fokusu samo Hrvatska zbog razvoja i EU. Ulaskom Hrvatske u EU u regiji je postala stabilnost, vratio se interes investitora za kupnju nekretnina za odmor, Jadran se bogatim ulagačima naprosto sviđa, znanje i edukacija kadra u turizmu uvelike se popravljaju, ulaže se u aerodrome pa su destinacije dostupnije ( Air Serbia, Pleso), ulaže se u cestovnu infrastrukturu, obala se povezuje s glavnim gradovima - kazao je Michael Widmann iz konzultantske kuće PFK hotelexperts.
Najveći interes za ulaganja u Ličko-senjsku županiju investitori su iskazali za poslovne zone, ulaganje u vjetroelektrane,solarne elektrane, punionice vode, turizam i ugostiteljstvo ( more i planine), izgradnju postojenja za zbrinjavanje otpada.
I.B.