Lika nekretnine

Prva od radionica za brendiranje Like

Objavljeno: 02.06.2015

GOSPIĆ – U protekli ponedjeljak je u KIC-u u Gospiću LAG LIKA organizirao prvo od predavanja, odnosno prvu od četiri zamišljene radionice na temu razvoja turističkog proizvoda u sklopu brendiranja Like kao destinacije koja je ekološki prihvatljiva, bogata kulturnim, povijesnim i prirodnima ljepotama.

O svrhi brendiranja nekog područja govorio je voditelj Marko Baus, jedan od vlasnika profesionalnog dizajn studija Parabureau u Zagrebu i stručnjak za ovu tematiku. Tako su sudionici ove radionice pored teoretskih uvodnih obrazloženja mogli čuti i upoznati se s nekim uspješno provedenim projektima brendiranja, poput onih u Istri ili Dalmaciji, ali i na nekoliko uspješnih primjera u Austriji.

Na ovoj radionici okupilo se 20-ak sudionika, od predstavnika LAG-a Lika, LIRA-e, turističkih zajednica Ličko-senjske županije, Grada Senja, Općine Karlobag, NP Plitvička jezera, NP Sjeverni Velebit, HGK – Županijske komore Otočac, predstavnika Grada Gospića i pojedinih organizacijskih jedinica vezanih za gospodarstvo u Ličko-senjskoj županiji, do turističkih poslenika koji se intenzivno bave turističkom ponudom.

Ovaj podprojekt brendiranja je samo priprema projekta „Integralni gospodarski razvoj LAG-a Lika“. LAG ovime želi istaći prirodne kontraste, klimatološku raznolikost i izvornu gastroponudu u svrhu prepoznatljivosti, sve kako bi se čim bolje razvijali turistički potencijali

M.K.

Novalja.coom